A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
BIP DPS DAMASZKA
BIP DPS DAMASZKA
BIP.gov.pl
    Ta strona została usunięta dnia: 25.03.2016, z powodu:
    brak

    Prod. mięsne 2016

    UWAGA:

    Ogłoszenie o wyborze oferty: POBIERZ


     

    [PONIŻEJ: ARCHIWALNA INFORMACJA DOT. POSTĘPOWANIA PRZETARGU]

    Ogłoszenie, SIWZ oraz załączniki: POBIERZ


    Godziszewo: Dostawa mięsa i wędlin
    Numer ogłoszenia: 42234 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
     

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy:

      Zamówienia publicznego
       
       

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Damaszka 1, 83-209 Godziszewo, woj. pomorskie, tel. 0-58 5367687 w. 230, faks 0-58 5367550.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć mięso i wędliny do siedziby Zamawiającego dwa razy w tygodniu / wtorek i piątek ) w godz. 8.00 - 12.00 własnymi środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnianiu warunków koniecznych do przewozu żywności . Osoby przewożące winny posiadać aktualne świadectwa zdrowia. Zamówienia będą składane telefonicznie e-mailem lub faksem na numer wskazany przez Wykonawcę na jeden dzień przed dostawą . Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowość i jakość realizowanych dostaw . Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać, co najmniej 5-dniowy termin do spożycia w przypadku wędlin. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 O bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 Nr 171 poz.1225 z późniejszymi zmianami . Zamawiający wymaga , aby dostarczone były produkty pakowane próżniowo . Zamawiający wymaga , aby dostarczone produkty pakowane były w oryginalnych opakowaniach, posiadały etykietę zawierająca o najmniej : - nazwę produktu , - wykaz składników , - datę produkcji , - nazwę i adres producenta, - masę netto, - datę przydatności do spożycia , , - zawartość netto wyrażonej w jednostkach miary , - oznaczenie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikacje artykułu. Nie dopuszcza się dostarczenia w opakowaniach zastępczych , uszkodzonych. Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością .Powinny być gładkie, czyste, łatwe do mycia i dezynfekcji . Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać co najmniej : a) 3 dniowy termin do spożycia w przypadku mięsa b) 14 dniowy termin do spożycia w przypadku wędlin Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym..

    II.1.5)

      przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

     

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    •  

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: nie dotyczy

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia , jeżeli wykonawca wskazując spełnienie warunków , o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.26 ust 2b Ustawy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - termin płatności - 10

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dopuszczalna w granicach unormowania przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych , ze szczególnym uwzględnienie art. 144 ust 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku : a) konieczności zmiany kwoty podatku VAT , w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów w szczególność i podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości ( stawki ) podatku VAT . b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności c) z innych niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisania niniejszej umowy przyczyn

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsdamaszka.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Damaszce księgowość II piętro pokój 303.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Damaszce księgowość II piętro pokój nr 303.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Ogłoszenie, SIWZ oraz załączniki: POBIERZ

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Hanna Murawska
    Publikacja dnia: 25.03.2016
    Podpisał: Hanna Murawska
    Dokument z dnia: 25.03.2016
    Dokument oglądany razy: 1094
MegaBIP free